IBE PhD Symposium 2026

IBE PhD Symposium 2026

Ens complau anunciar una nova edició de l'IBE PhD Symposium, una trobada científica adreçada a estudiants de doctorat que duen a terme la seva recerca en qualsevol àmbit de la biologia evolutiva. Organitzat i finançat per l'Institut de Biologia Evolutiva (IBE, CSIC-UPF), a través del programa CSIC DEEP-MaX de promoció de l'excel·lència científica, el simposi està obert tant als estudiants de doctorat de l'IBE com a joves investigadors i investigadores de qualsevol universitat o centre de recerca.
31.07.2026

Imatge inicial -

Aquest esdeveniment d'un dia té com a objectiu reunir investigadors i investigadores de l'àmbit de la biologia evolutiva en sessions de networking per fomentar noves connexions i col·laboracions. Les persones assistents tindran l'oportunitat de presentar la seva recerca en format de comunicació oral breu o pòster. A més, qui ho desitgi podrà participar en un concurs d'art inspirat en la ciència.

L'edició d'enguany també comptarà amb una conferència plenària a càrrec d'una persona convidada de reconegut prestigi. Així mateix, el programa inclourà una taula rodona sobre trajectòries professionals amb antics estudiants de doctorat de l'IBE.

Dates clau

  • 3 de juliol – Obertura de les inscripcions i de l'enviament de resums.
  • 6 de setembre – Data límit per inscriure's i enviar els resums.
  • 18 de setembre – Comunicació de les presentacions orals i pòsters seleccionats.
  • 15 d'octubre – Celebració del simposi.

L'assistència és gratuïta!

Tot i això, és imprescindible inscriure-s'hi, ja que l'aforament és limitat:

https://forms.gle/MWHfcyXT4gS3rhEF7

Tothom hi està convidat!

Enviament de resums

Envieu els vostres resums per a qualsevol dels formats de presentació a l'adreça [email protected] abans del 6 de setembre.

Podeu trobar les plantilles en aquesta carpeta de Drive:

https://drive.google.com/drive/folders/1G9UwVYdr0GLaQs5sZHqKjVQ2l3WQQDX7

  • Els pòsters han de tenir format A0 vertical.
  • Les comunicacions orals tindran una durada màxima de 10 minuts, seguits de 2 minuts addicionals per a preguntes.

Per a qualsevol consulta, podeu escriure a:

[email protected]

Pròximament s'anunciaran més detalls sobre el programa i les persones ponents.

Lloc de celebració

El simposi tindrà lloc el 15 d'octubre de 2026 al CMIMA (Centre Mediterrani d'Investigacions Marines i Ambientals), a Barcelona.